Jeg limer inn denne igjen jeg da det ser ut til at en del av ubehaget du opplever kan stamme fra seponering av AD. Her nevnes både svingende sinnstemning, agitasjon/angst, tremor (skjelvinger), hjertebank osv. Allikevel kan det ikke utelukkes at du er overdosert på Armour, en blodprøve kan bekrefte/avkrefte dette.

Ellers vil jeg nevne at jeg gjorde et søk på metallsmak i munnen og pussig nok nevnes dette både ved bruk av AD og ved seponering av enkelte brukere, så kanskje svaret ligger der selv om det er noen uker siden du sluttet helt?

Seponeringssymptomer, særlig ved brå avslutning av behandlingen. Svimmelhet, sanseforstyrrelser (inkl. parestesier og følelse av elektrisk støt), søvnforstyrrelser (inkl. søvnløshet og livlige drømmer), agitasjon eller angst, kvalme og/eller oppkast, tremor, forvirring, svetting, hodepine, diaré, hjertebank, svingende sinnsstemning, irritabilitet og synsforstyrrelser er de mest vanlig rapporterte reaksjonene. Symptomene er vanligvis milde til moderate og forsvinner av seg selv, men kan hos noen være alvorlige og vare lenger.