Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
22-05-09, 22:13 #4
Sv: Udskiftning af amalgamplomber
Som jeg skrev i første indlæg, døde tandlæge Lichtenberg for et par år siden. Han var allerede en ældre herre da han behandlede mig for alle de mange år siden. Klinikken er solgt, men mon den ikke fortsætter med at yde kompromisløse, kviksølfrie tandbehandlinger. Det tror jeg.
Med hensyn til kosttilskud-remedierne jeg fik udleveret fra klinikken før og efter behandlingen var afsluttet - er det svært at få fat på, i den rette sammensætning. De kan skaffes over internettet fra USA - via hjemmesiden Basic Supplement Package 1 (Med calcium) eller Basic Supplement Package 2 (uden calcium) via hjemmesiden Huggins Applied Healing.com.
Vil man handle direkte over Internettet - skal man enten købe remedierne enkeltsvis (dyrere pris + 4 gange porto) eller også havner forsendelsen hos toldvæsenet på ubestemt tid + ekstra omkostninger. Jeg er derfor ved at skaffe ingredienslisten og vil poste den her, når jeg er færdig med den. Man kan sagtens sammensætte sin egen blanding med de rette ingredienser, når man gerne vil drive kviksølvet ud af kroppen, på den trygge måde. Det skal nemlig ske langsomt og over længere periode, hvis man ikke skal risikere en gen-forgiftning med de (for hurtigt) frigivede depoter af kviksølv og evt. andre tungmetaller.
Min egen oplevelse med denne, nu gamle afgiftning mindes jeg fortsat entusiastisk. Jeg mener helt seriøst, at havde jeg ikke dengang truffet beslutningen om bortfjernelse af mine amalgamfyldninger - ville jeg i dag være betydelig mere syg end jeg (gudskelov) er. Andre? Ja, andre må selv overveje og træffe deres beslutninger. Jeg vidergiver her kun mine egne erfaringer - gode erfaringer - jeg selvfølgelig hjertens gerne under andre.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker