Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Threaded View
-
22-05-09, 18:53 #28
Sv: Kan man bli steril av høyt stoffskifte?
Jeg har aldri hørt at man kan bli steril av høyt stoffskifte. Men vi snakker her om hormoner som styrer det meste. Er de i harmoni er det selvsagt det beste. Det er ikke realititeten når man har en stoffskiftesykdom. Du har vært både høyt og lavt slik jeg forstår
og det påvirker utrolig mye i kroppen vår: Det finnes et par symptomlister her (fant ikke linken nå) på høyt og lavt, det gir et lite innblikk i hva som faktisk kommer i ubalanse ved disse sykdommene.
Jeg tror ikke du skal tenke så mye over dette med sterilitet, men det kan kanskje gjøre deg godt å ta det opp med din lege og feks få målt din hormonelle status i og med at du har mye småblødninger. Det kan mange ganger gjøre godt å utelukke det vi engster oss for.
Jeg vet ikke når du tok radiaktivt jod og hvor lenge du har vært stabil? Kroppen trenger gjerne litt tid for å stabilisere seg etter først høyt, så lavt og medisinering for å normalisere.
Jeg håper du og "din" i nær fremtid får deres ønske oppfyllt med tanke på å bli foreldre.

Svar med sitat
Bokmerker