Jeg har aldri hørt at man kan bli steril av høyt stoffskifte. Men vi snakker her om hormoner som styrer det meste. Er de i harmoni er det selvsagt det beste. Det er ikke realititeten når man har en stoffskiftesykdom. Du har vært både høyt og lavt slik jeg forstår og det påvirker utrolig mye i kroppen vår: Det finnes et par symptomlister her (fant ikke linken nå) på høyt og lavt, det gir et lite innblikk i hva som faktisk kommer i ubalanse ved disse sykdommene.

Jeg tror ikke du skal tenke så mye over dette med sterilitet, men det kan kanskje gjøre deg godt å ta det opp med din lege og feks få målt din hormonelle status i og med at du har mye småblødninger. Det kan mange ganger gjøre godt å utelukke det vi engster oss for.

Jeg vet ikke når du tok radiaktivt jod og hvor lenge du har vært stabil? Kroppen trenger gjerne litt tid for å stabilisere seg etter først høyt, så lavt og medisinering for å normalisere.

Jeg håper du og "din" i nær fremtid får deres ønske oppfyllt med tanke på å bli foreldre.