Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Privatklinik i udlandet.
Hybrid View
-
18-05-09, 11:39 #1
Sv: Privatklinik.
Hei Cristina40.
Det er jo underlig at din stuma ikke er blitt undersøkt - din lege skal jo henvise deg til spesialist.
Men nu er det jo for sent - en hashimoto vil etterhvert ødelegge kjertelen og stumaen vil forsvinne.
Men så skal du altså finne en stoffskiftemedisin som virker godt på deg.
Jeg forstår jo ikke legenes vegring her - hva ligger bak deres av-visning av godt anerkjent behandling ?
Generelt er min vurdering at man bør forsøke legenes metode først. Men hvis den ikke virker godt etter et år bør man foreslå om man kan få prøve en annen type. Det bør man kunne kreve, og jeg kan ikke forstå annet enn at det er risiko for at pasienten prøver på egen hånd hvis de ikke vil samarbeide om å forbedre behandlingsresultatet.Sist endret av Admin; 27-07-09 kl 13:43 Begrunnelse: "Dødt" link fjernet
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
18-05-09, 12:14 #2
Sv: Privatklinik.
Hej n'Finn.
Tak for dit svar
Ja man undrer sig nu over at der dengang ikke blev gjort mere.
Lægerne, som jeg har været i kontakt med ved ikke meget udover blodprøver, værdier og syntetisk T4, og jeg er jo også selv "Ny i faget"! :o) Jeg vil prøve at følge dit link... takker
Hilsen Christina

Svar med sitat

Bokmerker