Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
14-05-09, 11:32 #6
Sv: Stofskiftehormonet TSH. (Jeg er en smule chokeret!)
Det er jo det - Gitte - at dette er IKKE "mine personlige synspunkter", det handler om. Det handler generelt om det kritisable i de danske lægers skæbnesvangre TSH-vildfarelse, de formidler til sagesløse patienter, der derved i realiteten ønsker sig det modsatte end det deres stofskifte har godt af. Det er netop fordi det er generelt ment, at jeg hverken har nævnt hjemmesiden eller brugernavne, men nøjedes kun med at citere og kommentere generelt. Jeg har dog skrevet, forfærdet som jeg blev, til nogle få, der deltager derinde (jeg "kender" fra gamle dage) og har bedt dem om at være opmærksom på, at TSH ikke er et stofskiftehormon og at det helst skal ligge fra 1 og derunder, hvis det skal indikere stofskiftet i bedring. Jeg har ikke fået noget svar. Jeg må så nøjes med at håbe, at enkelte forvilder sig her forbi og derved finder anledning til at tænke selv og evt. selv formidler oplysningerne videre, præcis som jeg selv har gjort i årevis. Det ikke kan komme på tale, at jeg tilmelder mig et kommercielt netsted hvor man ikke kan være sikker på, om man finder sine indlæg igen dagen efter de er postet. Det har jeg fra fortiden dokumenterede andres og egne erfaringer med.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker