Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
14-05-09, 10:09 #7
Sv: Føler meg hyper, men på vei ned??
Det tas nok endel antistoffprøver, men såvidt jeg kan registrere er man ikke garantert dette. Det kan kanskje hende at de har tatt dem, men ikke sagt noe ?
Det kan være lurt å be om å få med seg en utskrift. Ikke lett å få med seg alt i et kort møte.
Stoffskiftet påvirker hele organismen.
Og hvordan, kan man se i blodprøver som ikke har noe med stoffskiftet å gjøre, men som likevel blir påvirket av det.
Kolesterol har en tendens til å øke når kroppen har lavt stoffskifte.
Karotener også.
Det finnes mange fler slike, og disse gir noen ganger tydeligere beskjed om hvordan kroppen aksepterer det stoffskiftet den lever under. Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har både Graves og Hashimotos
Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 30-10-07, 21:58 -
Jeg føler meg mislykket
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 32Siste melding: 23-09-06, 19:16 -
endelig føler jeg meg ganske så bra:) :)
Av isa1 i forumet SolskinnshistorierSvar: 5Siste melding: 23-09-06, 08:09 -
Føler at andre ser på meg som en unnasluntrer
Av liten i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 02-10-05, 09:40 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat

Bokmerker