Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Hybrid View
-
12-05-09, 10:46 #1
Sv: Overdosert - Hva gjør jeg?
Jeg har set mange netsteder for højt stofskifte, der var ikke særlig aktive, eller hurtigt "døde ud". Har snakket om det med andre og vi har alle iagttaget samme omstændigheder, hvor lavt stofskifte opstår enten primært eller - som følge af behandling for højt stofskifte. Når patienterne med højt stofskifte bliver hypothyreote - ja, så flytter de selvfølgelig over til hypothyreose-fælleskaber og dermed bliver hypothyreose meget mere synlig end hyperthyreose.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
12-05-09, 13:21 #2
Sv: Overdosert - Hva gjør jeg?
Det du sier er vel at en grunn kan være at høyt stoffskifte i mange tilfeller ender opp i permanent lavt stoffskifte, og sånn er det jo.
Høyt stoffskifte er også i mange tilfeller en kurabel sykdom, så når man er blitt frisk så forlater man forumet - iallfall helt til neste gang, for man kan få tilbakefall av sykdommen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker