Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Thyreoidea og kunst!
Threaded View
-
11-05-09, 10:18 #2
Sv: Thyreoidea og kunst!
Meget god idè Ruth Roland
Jeg har et forslag til en billedserie under (f.eks.) overskriften Armour Syndrom
Se herunder et eksempel på et princippielt udgangspunkt/inspiration:
Meningen er ikke til at tage fejl af, vel?
**********Hei Sonja! Jeg tenker på masse. Og blir varm over all respons som kommer fra dere! Nå har jeg vært i kontakt med en som er komponist og musiker, drodlet med ham. Det alt faller på, er penger og steder å vise frem resultat.
Kjenner du til de prehistoriske gudinner? Jeg har lyst til å la en som er overvektig få bli en slik "Venus fra Willendorf". vakker og frodig i helfigur. Den gang for 20- 30 000 år siden og der omkring hadde man sans for og dyrket de kvinnelige attributter. Kanskje en av dere kan være en slik Venus?
Nå er alt løse tråder. Og Ting Tar Tid.
Men det er moro å drodle med dere! Alle innspill skal lagres og ses på!
Jeg jobber med et utstillingsprosjekt om forstyrrelser i thyreoidea. Av ALLE slag.
Har dere lyst til å bli med?
Jeg har akkurat laget en blogg om dette prosjektet, som har arbeidstittel "Lille sommerfugl".
Ruthroland.Blog
Du kan ta kontakt med meg her eller der om du vil delta.
Ruth Roland
Sist endret av Mod; 08-04-16 kl 16:14
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Thyroidea og kunst! En utstilling som handler om vår kjertel.
Av Mod i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 04-05-09, 00:27 -
GLANDULA THYREOIDEA D12,noen som vet...?
Av atv i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 6Siste melding: 08-02-08, 11:07 -
Meldte meg ut av Thyreoidea forbundet.
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 8Siste melding: 20-01-08, 19:06

Svar med sitat
Bokmerker