Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Hybrid View

Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    6

Standard Sv: Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose

Ja, med Tsjernobyl ble det helddigvis større åpenhet. Men myndighetene visste likevel hva vi ble utsatt for på 50-tallet i nord og på 60-tallet i vest. Lurer på om Japan er bedre på stoffskifte enn oss i vesten. De må etter Hiroshima fått mange erfaringer. Er det noen som vet noe om hvordan japansk medisin behandler stoffskifteproblemer?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose

Sitat Opprinnelig skrevet av GJV Vis post
    Ja, med Tsjernobyl ble det helddigvis større åpenhet. Men myndighetene visste likevel hva vi ble utsatt for på 50-tallet i nord og på 60-tallet i vest. Lurer på om Japan er bedre på stoffskifte enn oss i vesten. De må etter Hiroshima fått mange erfaringer. Er det noen som vet noe om hvordan japansk medisin behandler stoffskifteproblemer?
    Jeg synes, at det er et vigtigt bi-emne I berør - GJV og n`Finn . Jeg har derfor kopieret det relevante over til denne, Yvettes tråd.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. tatt ultralyd-kjertel var helt normal?
    Av munch i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 23-06-08, 12:15
  2. Hvilke blodprøver skal jeg be om å få tatt ?
    Av wensiesv i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 2
    Siste melding: 19-09-05, 13:14

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn