Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
06-05-09, 14:52 #1
Sv: Hypothyreosens mange feildiagnoser
Kan jo nevne mine feildiagnoser:
Stressrelatert depresjon
Utbrent
Generalisert angstlidelse
"Angst av nevrotisk type"
Migrene - hodepinen har nesten blitt borte så dette må ha vært feil
SøvnforstyrrelseFikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
-
06-05-09, 16:10 #2
Tja, far døde jo av lavt stoffskifte.
Han ble behandlet for symptomene med smertestillende - hele bordet var fullt.....
Tross typiske symptomer som vektoppgang, kald kropp, kraftig myxødem og de vanlige psykiske downperiodene.
Det var tykktarmsproblenene som tilslutt endte opp i kreft.
Jeg havna jo i horisontalen tilstutt jeg og, da starta jeg på Armour og har ikke hatt tendenser siden.
Så virker ikke behandlingen du mottar tilstrekkeleig, så er mitt råd : finn en thyroxin som virker for deg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
06-05-09, 16:40 #3
Ja, nogen gange skal man se et "før" og et "efter" billede, for at opfatte hvor alvorlig denne sygdom vi har - er.

Billedet til venstre viser en ældre kvinde fra vor bedsteforældregenerationen, før behandling for hypothyreose. Billedet til højre viser samme ældre kvinde få måneder efter, at hun kom i "naturlig" behandling for sygdommen.
Det bliver spændende at høre, hvad Per Egil Hegge vil sige om disse ting (hvis han gør) under foredraget.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Stop the Thyroid Madness
Av Persa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-04-16, 16:34 -
Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-01-08, 19:56 -
Ny her.mange spørsmål. Ustabil tsh.
Av atv i forumet TSHSvar: 12Siste melding: 14-01-08, 20:08 -
hvor mange her bruker armour?
Av rikke i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 17-12-07, 18:54

Svar med sitat

Bokmerker