Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Ferdigoperert
Threaded View
-
29-04-09, 10:39 #4
Sv: Ferdigoperert
Som sagt i en annen tråd: Unnskyld for at jeg ikke har takket pandalakris og Anisa for deres raske svar på min desperasjon rett etter operasjonen. Jeg håper virkelig ikke at jeg mangler empati!?, jeg får skylde på min confusede tilstand!!!
Jeg tok rådet og fikk en time hos min fastlege. Han konkluderer på mine blodprøver med at jeg har høyt TSH og lavt fritt T3. Blodprøvene som er tatt er: TSH, Fri T4, Fritt T3 og ANTI-TPO. Han ville ha meg til kontroll om en måned, men i og med at jeg skal til oppfølgingsmøte 7. mai på Aker så har jeg ikke bestilt noe ny time hos ham. Jeg er for tiden fullstendig utkjørt. Jeg har vanskeligheter med konsentrasjon, er svimmel og uvel, vanskeligheter med svelg og stemme: ja sånn jeg føler det nå ville jeg gjerne vært operasjonen foruten!!! Jeg har såkalt medfødt hypotyreose (hva nå det betyr?) og har gått på Thyroxin/Levaxin siden 1988. Medikasjonen balanserte seg etterhvert og jeg føler ikke at jeg hadde store besvær med dette før det viste seg at jeg hadde knutestruma og at skjoldbrukskjertelen vokste med hurtigtogsfart. Jeg ble anbefalt operasjon og fikk vite at den største risiko var at jeg kunne bli hes og at biskjoldbrukskjertlene ikke ville fungere, noe de sa ville vise seg rett etter operasjonen. (?? hvor raskt??). Jeg er vel en såkalt enkel pasient som bøyer med for ekspertisen. Men hvorfor er jeg nå så fullstendig satt ut? Hvilke andre blodprøver mener dere må til for å sjekke rett medisinering?
Jeg takker på forhånd på innspill, jeg har forsøkt å finne svar i andre innlegg, men det er så mange!!!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker