Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
28-04-09, 23:52 #11
Sv: Armour, magen, binyrene....?
Hei Stina
Jeg er ny på forumet og begynte med levaxin for ei uke siden, spent nå ja. Skal gå fra 25 til 50mkgram lørdag. Synes at jeg er mindre oppblåst i magen allerede og tunga mindre, hals bedre. Jeg har også restless legs, bruker adartrel før leggetid for å få sove, går ikke uten, men legen mente at jeg nå til sommeren kanskje kan slutte med aedartrel fordi jeg får levaxin.....lurer på om han vet nok om ting jeg....etter 2 år med store plager av restless legs, lurer jeg virkelig ja om det er lavt stoffskifte som er årsaken. Jeg var å hørte på en nevrolog om temaet. Han sa at vi har for lite av signalstoffet dopamin i hjernen, adartrel er jo en erstatning for det alla parkinsonmedisin...okey, det ble vel ikke helt å følge tråden din dette men for å komme i kontakt så måtte jeg starte en plass. Har forøvrig fått en tone med Finn.
Anngående binyrer så er jeg litt skeptisk til at legen min satte meg på levaxin uten å finne ut om jeg har noe problem med disse. Som jeg har forstått kan binyrene slite også fordi man har lavt stoffskifte...andre symptomer på binyretretthet er så langt jeg vet: veldig skvetten, altså lettskremt pga adrenalin i ubalance...man opparbeider en sterk intuisjon....føler veldig på andre....interessant. Jeg kjenner igjen disse beskrivelsene pluss at jeg tisser hyppig, spesiellt om natta hvis jeg våkner av restless legs, feks glemt tablett. det som skjer da er at jeg har lært at hvis jeg går å tisser...uten å kjenne trang så letner restless legs symptomene...det er noe her som henger i en rød tråd...?

Svar med sitat

Bokmerker