Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
26-04-09, 22:33 #6
Sv: ZRT laboratories - spytprøver
Jeg har inntrykk av at leger / endokrinologer ( i hvertfall mange av de- og alle jeg har truffet ) ikke skjønner engang om noen har cushing syndrome eller ikke. De kan ikke noe om det - de vet ingenting .
Endog dette er noe man kan se veldig godt på et menneske hvis man vet hvordan mennesker med cushing ser ut - og om man ikke er helt blind og ignorant.
Da kan man tenke seg at de kan enda mindre om Addison - og alle de som har binyreproblemer og som enda ikke har utviklet Addison eller Cushing - de faller i hvertfall rett gjennom.
Hadde jeg visst i starten hva jeg vet nå- så kunne jeg har spart masse tid og lidelser - det hadde ikke trengt å gå så langt - og jeg hadde ikke trengt å bli så syk og nedkjørt om jeg har vært.
I dag ser jeg mange rundt meg som har slike problemer, fordi jeg er obs på kjennetegnene. Ikke alle er overvektig eller har hevelser i ansikt, hals , nakken fordi de overspiser, men fordi kroppen ikke fungerer lenger som den skal.
Har så lyst å slå et kraftig slag for saken når jeg er helt på bena igjen. Det er utilgivelig det som skjer her- mange lidelser kunne ha vært unngått om folk hadde fått hjelp i tide.

Svar med sitat
Bokmerker