Sitat Opprinnelig skrevet av maika Vis post
Tro neppe legen hadde gått med på det, og noen kamp orker jeg ikke..
Har bestemt meg for å skrive om hva jeg har opplevd til den nye legen - så får jeg håpe hun kan sette det i forbindelse med den forige journalen slik at hun kan se hva jeg har blitt utsatt for... Uansett hva som står der så vil det vise at legen ikke foretok undersøkelser hun burde gjordt...

En annen ting er at jeg kun har tyroxin for tre uker.. Og må vente på brev fra nav før jeg kan bestille time hos nye lege (leste jeg) Hvordan kan jeg da få tak i tyroxin? Jeg får neppe det på legevakten?! Og ny lege kan vel ikke skrive det ut før hun har sett nåværende journal eller tatt nye blodprøver..
Kanskje jeg er i "diiip sh*tt" nå... Jeg nekter å sette mine bein på kontoret hos den gamle legen... *grøss*
Hvis det haster så kan du ringe det nye legekontoret ditt selvom du ikke har fått brev enda og bare si at du har byttet også legger de inn info om deg manuelt. Forklar det med levaxinen også, de kan sikkert se at du har fått det før og da skjønner de jo at du trenger mere. Ring og snakk med det nye legekontoret ditt du, det er kanskje det letteste. Så slipper du å bekymre deg unødvendig.

klem til deg!!