Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Hybrid View
-
16-04-09, 22:34 #1
Sv: Svar fra ultralyd :-/
Med meg kan du være "rett fra levra", jeg tenker nesten alltid det verste likevel, så pøs ut :P
Hvordan gjør de det? Ned i halsen med et "suge ut- apparat" som har kamera ?? Narkose??
Jeg kan gjøre mye, men alt som skal stikkes ned i halsen eller opp i nesen er "skrekk" & "brekk"
Takk for svar n'Finn (: Du vet så mye jeg skulle ønske jeg kunne stille opp med hos legen!!Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
-
16-04-09, 23:00 #2
Ikke ned i halsen - rett inn fra utsiden. Noen ganger kan de bruke ultralyd til å guide nålen. Så vidt jeg vet er det ikke behov for anestesi til dette. Nåla er veldig tynn.
En jeg kjenner fikk bedøvende krem, men han er ei skikkelig pyse da
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-04-09, 23:24 #3
Jeg har tatt finnålsprøve. Det gikk helt greit. De stikker en nål inn i knuten(e) fra utsiden av halsen - og tar opptil fem prøver fra knuten. På meg guidet de nålen med ultralyd. Det gjorde ikke vondt, men ble litt øm etterpå. Fikk ingen form for bedøvelse og hadde ikke behov for smertestillende etterpå.
Lykke til
-nettisenAlle disse dager som kom og gikk - ikke visste jeg at det var livet..
-
18-04-09, 08:58 #4
Jammen da er det ikke så mye "brekk" og "skrekk" i vente?
Nå gjenstår det bare å overbevise den nye legen min om at jeg SKAL ha en slik undersøkelse.
Ofte føler jeg meg som "den bittelille" overfor "fagmannen" :evil:
Får bare øve meg på å gå på og ikke gi meg
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
-
18-04-09, 09:24 #5
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
18-04-09, 20:18 #6
Takk, Murmel!
Må si jeg psyker meg opp om dagen til legebesøket til uken. Så mye jeg skal si og må huske på. Føler alltid legen har dårlig tid, ingen god følelse. Takk for oppmuntring
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker