Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
16-04-09, 21:37 #7
Sv: Trenger ny fastlege i Bergen
Kjære Maika!!
Det er mange tanker som farer gjennom hodet når jeg leser innlegga dine. Men en overordna er at du må bytte lege,ja. I stedet for å hjelpe deg og være der FOR deg, virker det som hun gjør det motsatte. Mennesker som ikke vil lytte og ta imot ny kunnskap/opplysninger(men samtidig er skråsikre), er ofte usikre mennesker..rent faglig og. Mennesker som er faglig trygge ,og vet mye, innser ofte ALT de ikke vet!!
Det har kommet mange fornuftige råd til deg. Jeg prøver en annen innfallsvinkel..I ditt tilfelle, for i første omgang å unngå leger, ville jeg melde meg inn i NTF i Bergen KUN for å møte andre som er i behandler-apparatet der, og prate med ulike medlemmer for å høre om ulike leger.....og andres erfaring.
Klem, Gunnda.
PS.En klage til kommunelegen ville vel gi deg blodprøvesvarene dine. Juridisk tilhører de deg, og du er i din fulle rett til å få kopi av dem.
DS.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Bergen
Av maika i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 20-03-09, 18:22 -
Tips om fastlege i Bergen som har erfaring med stoffskifte?
Av elric i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 16-09-08, 09:22 -
Bergen
Av Titti i forumet Graves sykdomSvar: 3Siste melding: 26-06-08, 22:22 -
Bergen
Av MizzyCat i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 10-01-08, 22:37 -
Lege i Bergen
Av mohaienne i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 09-10-07, 14:28

Svar med sitat
Bokmerker