Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
08-04-09, 12:14 #11
Stress!
Stress er ikke noe ålreit, og slett ikke for meg!

Fikk skiftet til sommerdekk på bilen i går, og tenkte jeg skulle få vasket den idag. Da jeg kom til bensinstasjonen så jeg at det var ledig ved luftpumpa, så jeg bråbestemte meg for å sjekke dekkene først. Men jeg husker ikke dekkdimensjonene og de forskjellige trykkene, så jeg tok frem bruksanvisningen for å se. Der står det flere dimensjoner som kan brukes, og dermed flere trykkvariasjoner. Hadde ikke før åpnet boka, så kom det en bil bak meg og hang over hornet med en gang. Tydeligvis en sånn der "Hei, nå får du flytte deg! Viktigper er mitt navn og jeg skal fort fram!"
Jeg ble altså så stressa av det der! Ikke fikk jeg sjekket dimensjonen på dekkene, for den så jeg ikke, og ikke fikk jeg sjekket om de hadde riktig trykk. Ikke fikk jeg luftpumpa til å virke skikkelig heller. Jeg får vel bare ta turen dit igjen senere. Men sånt noe stresser meg sånn! Heldigvis fikk jeg vasket bilen etterpå da, så jeg fikk jo utrettet noe idag...
Det er ikke noe ålreit å ha en sykdom som gjør at man ikke takler stress!
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker