Sitat Opprinnelig skrevet av KIDA Vis post
Hei

Ser at du har de samme symptomene som jeg har. Dette med at ansiktet plutselig blir glo varmt og at det sprer seg nedover halsen. Må åpne vinduet.
Når jeg tar på ansiktet er det ikke varmt. Det bare føles som om huden brenner. Jeg kan også plutselig bare bli varm og nummen på venstre side. Tenkte først at det var en allergisk reaksjon, men man er vel ikke bare allergisk på en side Tenkte på overgangsalderen, men den har man vel heller ikke bare på en side. Er 40, og legen sier det er altfor tidlig, men hadde heller ikke noe annet svar å gi Dette er noe jeg har begynt å oppleve de siste månedene.
Vet du, akuratt det samme tenkte jeg og - og det sa jeg til legen min når hun mente det var psykosomatisk - " hvis det kommer av angst blir man vel ikke varm i halve ansiktet" sa jeg til henne. Og det var etter den legetimen der at vi endelig fant ut at jag hadde lavtstoffskifte.
Jeg blir brennvarm på huden og jeg da. Og det er som du sier at det virkelig brenner. Det sprer seg nedover halsen - faktiskt i det område skjoldbruskkjertellen er.