Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
02-04-09, 13:02 #3
Sv: Feber (?) og litt andre ting.
Har sett at du nevner feberfølelse, og fikk lyst til å skrive litt om min.
Årne før behandlingsstart var jeg ofte til legen og klaget over at jeg hadde "feber uten temperatur". Det kunne vare en måned eller et år, så ble det borte en stund.
Jeg var mye sykemelt og helt sikkert betraktet som lat, og det var vel i den tia at jeg pådro meg hypokonderstemplet.
Så ble jeg startet opp på Levaxin, og da ble det enda verre.
Levaxinen hadde heller ikke evne til å normalisere kroppstemperaturen, og jeg fikk flere og flere symptomer.
Jeg fikk følelsen av at det var Levaxinens feil, og prøvde å slutte mer enn en gang. DA gjorde jeg en oppdagelse som bekreftet min antagelse.
Jeg ble "feberfri" ! Men jeg ble verre av andre symptomer etter en uke - så da måtte jeg begynne igjen med Levaxin.
For det fantes ikke noe annet, sa samtlige leger jeg spurte ! De som skulle hjelpe meg løy meg rett opp i ansiktet. Det fantes, og det var bare å skrive det ut på registreringsfritak !
Omsider fikk jeg jo lurt meg til det andre og skummle (Armour), og har ikke hatt det siden !
Tempen min var rundt 36,0 på Levaxin - nå er den 36,6.
Mye bedre, men ikke helt bra - og slik føler jeg det også.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kjerringråd - for ting og tang :)
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 12Siste melding: 10-04-07, 22:45 -
Feber?
Av gismo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 25-02-07, 16:17 -
Er Graves den sykdommen som alltid går over av seg selv?
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-12-06, 14:07 -
Feber
Av Lisa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-11-06, 19:59

Svar med sitat
Bokmerker