Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Tråd: Urinsyregikt
Threaded View
-
30-03-09, 21:53 #17
Sv: Har podagra nå. Hvordan er Voltaren og Hypotyreose?
Takker for tipset ang. Orudis. Skal sjekke den ut. Som du sier, og jeg er enig, lever jeg heller med smerte i et antall dager enn å ta potensielt svært farlige piller som kan hjelpe meg kjemperaskt, med mindre jeg MÅ; Hvis man står ovenfor et helseultimatum. Såvidt jeg vet, kan man ikke dø av å ha urinsyregikt, så jeg ser det an. I allefall til i morgen. Da kan jeg evt. sjekke ut og kjøpe gel'en også.
Det kan jo ha vært noe jeg har spist som har gjort dette med meg. Jeg har jo nettopp begynt å spise champignon, som jeg smakte for første gang høsten 2007. Tro det eller ei.
Har spist mer og mer av det, særlig i de siste par ukene. DET kan jo ha hatt noe å si, da jeg aldri har rørt sopp før, og heller aldri hatt skikkelig podagra før. I dag har jeg proppet i meg mye gulrøtter, kålrabi og banan, for å tilføre litt base. Håper det hjelper meg litt.
Nei, det er ikke greit å bli født med en kropp som er dømt til å mislykkes, som min. Og det er svært, svært vanskelig å holde holdet høyt, og klamre seg til håpet - Når man føler INTENS smerte hver eneste dag. Og som nå; hvert sekund. "Du må tenke positivt" sier folk. Det er godt å høre at noen bryr seg, det er ikke det.. Men det er så vanskelig å virkelig TENKE positivt, når kroppen melder det motsatte av nettopp det ordet.

Svar med sitat
Bokmerker