Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
25-03-09, 21:20 #3
Sv: "Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Takk for svar!! Ja legen min er utrolig åpen og ikke redd for å prøve ut nye ting. Hun er nok litt utradisjonell i så måte. Jeg har ingen antistoffer, men min mor har hatt lavt stoffskifte og er uføretrygdet pga det. HUn har visst ikke mer igjen av sin kjertel. Og hun går på levaxin og er kjempe dårlig likevel.. HUn har mistet troen på at det er mulig å bli bra eller bedre iallefall. Jeg prøver å få henne over på armour! Så jeg tror jeg har fått det pga svangerskap, og arv? Legen min mener det kan ta seg opp igjen, men jeg har følt meg utslitt og utkjørt i mange år så jeg tror jeg har hatt dette lenge.
Hva er egentlig forkjellen på type 1 og type2 og er det sånn at mange blir kvitt denne sykdommen? Jeg trodde de fleste måtte belage seg på et liv med litt medisin! Det er jo greit nok det så lenge den medisinen virker!!!
Lignende tråder
-
Artikkel om lavt stoffskifte i "Mat og Helse"
Av marge i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 09-02-13, 20:12 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Er akkuratt ferdig med boka til Per Egil Hegge
Av ung mor i forumet Per Egil HeggeSvar: 17Siste melding: 27-10-08, 23:47 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat
Bokmerker