Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Fluor
Threaded View
-
20-03-09, 23:19 #24
Sv: Fluor igjen...
Tusen takk Anisa

Jeg går til tannlege en gang i året og da renser han tennene grundig for tannsten og smører rundt med fluor. Merker alltid at det er store biter med fluor i munnen etter timen, og det smaker sterkt. Det er nok for at forsterke emaljen på tennene. Har hatt mange hull tidligere så det er nok for å forebygge hull ved å forsterke emaljen... Jeg har fyllinger i omtrent alle jeksler selv om jeg ikke spiser søtsaker eller drikker brus.
Jeg leste noen artikler på forumet her som inneholdt forskningsartikler om bruk av fluor og om en bok som het the fluorid deception og ble litt forskrekket, da jeg aldr har visst at fluor kan være så farlig *grøss* Men så handler det vel mest om mengden man får i seg? Eller? For det er jo horribelt om tannleger anbefaler fluor hvis det gir folk hjerneskade og demens?Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
Lignende tråder
-
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor - links
Av Mod i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 3Siste melding: 02-08-09, 22:04 -
Fluor og børn
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor og barnas IQ
Av Anisa i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52

Svar med sitat

Bokmerker