Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-03-09, 14:00 #3
Sv: Måtte si opp jobben min. Konsentrasjonsproblemer etc.
Jeg vil bare si at jeg skalv som et aspeløv etter at jeg begynte på Levaxin. Før den tid - ingen skjelvinger. For min del var det ikke hypothyreosen som forårsaket skjelving, men LEVAXINEN! Jeg var på jobb i den tiden jeg startet medisinering, og kunne ikke spise sammen med de andre i kantinen! Skjelvingene startet etter under en uke på Levaxin. Jeg ble svimmel, fikk følelsen av å ikke ha kontakt med underlaget da jeg gikk. Masse plager på denne syntetiske!
Håper håper du blir bedre Carro
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og arbeid? Hvordan takler dere jobben?
Av i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 37Siste melding: 01-12-09, 20:44 -
Droppet tur med jobben
Av snuppa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-01-07, 12:05 -
Måtte le her om dagen:)
Av Tynn Tråd i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 20-12-06, 23:03 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker