Det er ikke vanskelig å kjenne seg igjen i dette Carro, du nevner vanlige symptomer på lavt stoffskifte. Det kan gi denne tåkeheimen og følelsen av treghet/mangel på konsentrasjon osv osv. Hvilke symptomer tilstanden gir kan selvsagt variere fra individ til individ, men jeg har ingen problemer med å nikke gjenkjennende til det du beskriver.

Du skriver at du har gått på Levaxin i 5 uker, noe som kan regnes som relativt kort tid. Tåka vil lettne underveis i behandlingen. For noen vil det oppstå tåke igjen og da vil man trenge justering av dosen. Det er en prosess dette her og tålmodighet kommer godt med i prosessen. Jeg føler til tider jeg kan trenge påfyll av den

Skjelving på hendene er kanskje ikke så vanlig ved lavt? Men jeg som har vært høy har hatt mye av det, også under oppjustering av Levaxin. Skalv du på hendene før du startet på Levaxin?. Jeg må tillegge at en del opplever som nevnt ovenfor ulike symptomer relatert til denne sykdommen. Selv kan jeg til tider ha symptomer på høy og lav i et herlig sammensurium, vel herlig er feil ord - men det jeg fant i farta