Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
15-03-09, 15:57 #5
Sv: Lavere forbrenning ved lavt stoffskifte?
"Det at du gikk opp 16 kilo på 18 år kan vel ha helt andre årsaker enn stoffskiftet?"
Jo - det kan det såklart, og det var jo behandlermijøets mantrerende unnskyldning, som linken din jo viser helt tydelig.
Men det var stoffsikftet hos meg.
Jeg gikk ned 12 kg på få måneder da jeg gikk over til Armour isteden. Og nedgangen fortsatte og har nå vært stabil i flere år.
Armour inneholder ikke annet enn stoffsiftehormoner fra grisekjertler.
Jeg syns vi skal vokte oss vel for å godta en antagelse selv om denne kommer fra fagfolk.
Jeg syns vi kan kreve at vi blir bedre undersøkt - og ikke bare antatt og bås-satt etter statistisk materiale.
Etter at jeg fikk de første kilo, prøvde jeg jo meget intenst å få de bort. Det gikk ikke - det bare økte på.
Jeg kan jo si at det bare er å gå over til Armour så går du ned - men jeg er ute etter å knuse myter og holdninger behandlermiljøet trer nedover oss.
Ikke skape nye !
For det er helt sikkert ikke alle som går ned bare de får Armour - vi er forskjellige.
Og DET, syns jeg behandermiljøet bør tenke over når de bare tilbyr vår sykdomsgruppe EN eneste medisin.Sist endret av Hansen; 15-03-09 kl 16:09
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
forbrenning
Av shayfie i forumet Helbred og kostholdSvar: 6Siste melding: 13-05-08, 07:49 -
Økning av levaxin -gir lavere t3
Av munch i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 17-01-08, 20:26 -
Lavere blodtryk og puls
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 07-02-07, 19:22

Svar med sitat
Bokmerker