Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
15-03-09, 14:43 #4
Sv: Lavere forbrenning ved lavt stoffskifte?
Det er forskelligt, hvordan hvert enkelt menneske reagerer på det lave stofskifte. Har man i tillæg til det lave stofskifte udviklet insulinresistens og/eller binyretræthed - vil man nærmest ikke kunne undgå vægtforøgelsen.
Jeg har selv holdt vægten nede på 48-50 kg, "af sig selv" i over tyve år efter radiojod og operationen, men kun i Eltroxinbehandling. Eltroxinbehandlingen var så utilstrækkelig - at både insulinresistensen og binyretræthed er kommet til i løbet af årene, og da begyndte vægten at stige uhæmmet.
Et råd jeg kan give til andre i samme situation er, at lige så snart den første ekstra kg viser sig på vægten - skal man vende vrangen ud på sig selv i forsøg på at undersøge/regulere andre kirtler end skjoldbruskkirtel + stå på hovedet for at kaste denne ene kg væk. Det er, trods alt, nemmere at tabe 1 kg end at tabe 10, 20 eller 30.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
forbrenning
Av shayfie i forumet Helbred og kostholdSvar: 6Siste melding: 13-05-08, 07:49 -
Økning av levaxin -gir lavere t3
Av munch i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 17-01-08, 20:26 -
Lavere blodtryk og puls
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 07-02-07, 19:22

Svar med sitat
Bokmerker