Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
15-03-09, 12:36 #2
Sv: Lavere forbrenning ved lavt stoffskifte?
Stoffskiftet er forbrenningen. (+ litt til da)
Lavt stoffskifte = lav forbrenning.
Men behandlingen skal jo sikte på å erstatte kjertelens hormoner slik at stoffskiftet (forbrenningen) normaliseres - det vil si : du skal ikke merke at du behandles, du skal ha det som før. Det vil si : stoffskiftet er ikke lavt når man behandles for det - i følge behandlermiljøet da.
Jeg fikk den beskjeden da jeg startet med Levaxin, at nå, endelig var mine plager over.
Men det var da de virkelig begynte......
Men ikke alle opplever det slik - for noen er det jo iallfall tilnærmelsesvis bra, og kan være godtagbart. Noe er det jo med alle.......... (men er det det ?)
Jeg fikk lav kroppstemperatur og vektøkning - to tydelige tegn på at stoffskiftet ikke fungerer - tross behandling.
Det jeg syns jeg har god grunn til å klage på, er at man ikke tok disse tegn alvorlig og forsøkte å finne ut av hvorfor jeg ikke responderte på deres behandling.
Det kan jo tyde på at du er blant de som behandlingen virker på - og det er grunn til å glede seg over det !
Stoffsikftet er en betegnelse på en prosess som er altomfattende.
Behandlingen skal derfor virke på alt.
Jeg har enda til gode å treffe noen som kan si at den gjør det.
Det er altid noe som ikke virker bra.
Mange vet ikke om at de små (eller store) plagene de har er stoffskifterelaterte, og det første de svarer når de får spørsmål om behandlingen virker, er at alt er bra.
Noen blir også sterkt kognitivt svekket og orker ikke komme med en lang forklaring - de svarer bekreftende for det er det eneste de orker.
Det verste er jo at det ikke er noe som er sikkert - ingen har gjort en vitenskapelig studie omkring disse forhold. At de fleste har de bra, er basert på legerykter og reklameutsagn fra fabrikanten av Levaxin.
Sånn bør det ikke være.
Så skal jeg jo ikke skremme deg, eller legge føringer for deg, men lavt siden nov.-08 ?
Det er en meeget kort tid i det hypotyriske liv.
vektøkning for min del var 18kg på 16 år.
Det blir 1/2kg siden november det.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
forbrenning
Av shayfie i forumet Helbred og kostholdSvar: 6Siste melding: 13-05-08, 07:49 -
Økning av levaxin -gir lavere t3
Av munch i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 17-01-08, 20:26 -
Lavere blodtryk og puls
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 07-02-07, 19:22

Svar med sitat
Bokmerker