Viser søkeresultater 1 til 10 av 26

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard Sv: Lavt stoffskifte og slanking?

Takk Hildemor Men det er ikke så mye å ta av seg hatten for. Jeg er bare så heldig at jeg har fungert treningsmessig både med ubehandlet hypothyreose og etter medisinering. Når det er sagt, må jeg si at ved oppstart av Levaxin var jeg noe skjelven en tid fremover, og da var det ikke så lett. Men jeg var instruktør i step/aerobic, så det var bare å bite tennene sammen. Aktet ikke å gi meg! Og det betyr vel i praksis at jeg ikke var så syk...? Ellers ville jeg jo ikke klart det. Nå er alt så mye bedre på Westhroid.

Nettopp hoppet av spinningsykkelen på altanen etter nesten 2 timer under sol fra skyfri knallblå himmel. Fabelaktig! Anbefales om man har muligheten!

Lykke til med opplegget ditt Hildemor!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Hildemor Gjest

Standard Sv: Lavt stoffskifte og slanking?

Fantastisk! Hørtes utrolig deilig ut. Jeg skal ta det igjen hehe, jeg har en 7-timers biltur foran meg i natt - så jeg får konsentrere meg om pakking etterhvert Ting tar tid her, litt lowslow i dag.

Du har sikkert hatt ditt å stri med Yvette. En del ting kan vi imidlertid trosse og det har du tydelig klart. Det eneste som betyr noe i bunn og grunn er at du har gjort det som har føltes riktig for deg. Jeg har dager jeg kan presse meg og dager det ikke går. Jeg kjenner stoooor forskjell på det. Men i de fleste tilfeller klarer jeg å ta på meg et par gode sko og gå noen kilometer og da er jeg straks en annen På et merkelig vis takler man bedre selv dårlige dager etter en luftetur....

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn