Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Fluor
Threaded View
-
09-03-09, 14:35 #18
Sv: Fluor
Dårlig indflydelse på stofskiftet er præcis = dårlig indflydelse på det totale helbred. Så enkelt og direkte kan det siges.
Her er et link til et amatør-website spækket med gode links til viden om fluor. Bl.a. læser jeg der, at allerede i 2002 har Belgien forbudt brugen af fluortabletter, fluorbolcher (!?!?!?!) og fluor-tyggegummi. Synd de ikke også har forbudt fluortandlak,fluortandpastaer og mundskyllevand med fluor.
Om hundrede år kommer måske vores oldebørn til at være forfærdet over vores tids fluor-tyranni! Lige som i dag glor folk vantro på mig, når jeg fortæller, at da jeg var barn - dryssede mammaer DDT-pulveret i håret på børn, for at forebygge lus! Tænk bare! Det har disse forældre fået at vide af læger, at DDT ikke var skadeligt og så kunne de raskt væk pudre små barnehoveder med den gift. Kun ca. 50 år siden!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor - links
Av Mod i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 3Siste melding: 02-08-09, 22:04 -
Fluor og børn
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor og barnas IQ
Av Anisa i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52

Svar med sitat

Bokmerker