Er omtrent som de verdiene jeg hadde da jeg begynte med Armour.
Da jeg hadde økt til 1,75Grain målte jeg TSH=null, men jeg følte meg bedre, og fortsatte å øke med 1/4 i ny og ne.
Jeg var så redd, så hver gang jeg ble usikker på symptomer som dukket opp, så reduserte jeg dosen.
Ikke for lenge, for da ble det jo bare enda verre.

Etterhvert kom dosen opp i 3Grain og var der flere år, til jeg i fjor fikk lyst til å prøve om de siste symptomene mine kunne bli bedre med enda høyere dose. Da var jeg oppe i 5G/dag det meste av sommeren.
Pakningsvedlegget anbefaler ganske rask økning, og det er sikkert best - hvis man tåler det.

Samtidig oppdaget jeg at D-vitamin virket gunstig, måtte senke dosen med 1Grain. Jeg prøvde mer, men det holdt ikke så lenge.

Jeg har også forsøkt å kombinere med 25µ, og det går bare ikke.
Hvis man tror at fT4 er for lav, så er eneste muligheten for "oss" å øke Armourdosen. Da får vi jo også mer T3 - jeg tåler godt høy fT3. Har hatt verdier på 20 - men ikke sikkert at alle gjør det.
Levaxin inneholder kun T4 av kunstig type og vil gjøre at måleresultatet bedre samsvarer med det oppleste og vedtatte behandlingsmål.
Jeg er jo så frekk å påstå at det ikke er alle som trives med det målet da.......

Det kan sikkert være lurt å prøve noen store D3 doser også ?