Beklager, men jeg personlig blir provosert av det lille overbærende smilet deres. Dette har overhodet ingenting å gjøre med å tro at en medisin er bedre enn den andre. Dette har med harde fakta å gjøre. De låter som de skjønner alt, men de bløffer ikke meg. Ingen lege kan fortelle deg hvilke bivirkninger en medisin vil ha på deg, fordi de rett og slett ikke har noe peiling på dette.
De vil vel helst selge den syntetiske dritten som de også får fortjeneste eller andre goder for om de setter folk på det.

Tester man på legemidler, så vil man først og fremst se at de virker positivt inn på ett begrenset området ( der de absolutt MÅ ha effekt ) - resten er sånn om sånn . De fleste medisinene har store bivirkninger på lever, nyre, magen, galle etc.
den lille positive effekten kommer ofte i bakgrunn til de enorme bivirkningene mange legemidler har. Det finns masse info på nettet ang. bivirkningene av syntetiske legemidler.

Jeg tror de heller skulle tørke det ekle og nedlatende gliset fra munnen - og la pasienten få det han vil ha selv uten å gulpe opp vås.

De kan da vel selv bruke så mye syntetiske midler som de vil, de kan gjerne få min dose også. Men tro meg, de gjør det ikke selv !
Vi lever i en tid der informasjon ikke kan holdes tilbake lenger, men det har de ikke skjønnt ennå.