Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
04-03-09, 15:37 #7
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Jeg har vært hos gynekologen, til sedvanlig sjekk. Fortalte at jeg skulle teste ut Armour. Da kommer dette lille smilet, dere skjønner sikker thva jeg mener. Så jeg spurte ham rett ut hva han mente. Han sa at det var jo ikke hans fagfelt, men han trodde det var bare tull å prøve noe annet. Men at tro som kjent kunne gjøre mye. Så sa jeg -men hvor lenge varer placeboeffekten? For den varer vel ikke til evig tid?- Da sa han ingenting. men det hadde jo også vært interessant å vite. For, en ting er at vi mennesker er rågode på å tro, og fortsette å tro selv om alt motsier troen vår (det er forsket på dommedagssekter, f eks og da dommedag slett ikke kom, ble de bare enda mer styrket i troen). Men jeg kan ikke tenke meg at n`Finn og dere andre som bruker Armour lever i en evig placebolykke?
Jeg har bestilt Broda Barnes boka, det skal bli spennende å lese og sette meg inn i ting. må få litt rutiner på ting. men jeg er glemsk og surrete• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker