Tusen takk Finn!
Foeler meg langt fra paa topp, men litt bedre enn foer jeg begynte paa en 1/2 tabl Euthyral i juni i fjor. Som nevnt tidligere MAA jeg bare fungere da jeg er mye alene med to smaa barn. Ja, naa har jeg vaert hos legen, og han oekte dosen med 1/4 tablett, dvs at jeg det neste halve aaret skal ta 1 1/4 tablett hver dag (1 tabl inneholder 100 ug levaxin og 20 ug liotyronin). Legen er heldigvis veldig opptatt av symptomene mine, saa det er jo opploeftende. Han var ikke spesielt begeistret for at jeg tar selen, men nektet meg det heller ikke. Jeg lurer uansett paa om jeg skal ta en pause, for aa se hvordan jeg foeler meg da. Jeg leste i et tysk forum at hoeyt inntak av selen over tid kan foere til diabetes! Har ikke faatt undersoekt dette naermere. Legen skrev ut en resept paa 200 000 Ul D3 som jeg skal ta tre ganger i aaret. Kommunikasjonen er ikke helt enkel, da jeg ikke er saerlig god i spraaket her. Lurer litt paa om jeg skal forsoeke aa faa time hos en spesialist i Oslo til sommeren. Er Balderklinikken bra? Det kan vaere greit aa hoere en annen endokrinologs mening. Naa er jeg spent paa om jeg merker ytterligere bedring med hoeyere dose og D3 ....