Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Fluor
Threaded View
-
04-03-09, 07:53 #17
Sv: Fluor
Takk for kjempeinteressant innlegg.
Stemmer. Jeg var klar over lenge at flour er giftig, men var ikke klar over at den har så dårlig innflytelse på stoffskiftet.
Har en liten blå folder utgitt av foreningen for tenner og helse der de advarer om flourbruken.
Jeg har alltid vært litt skeptisk til flour, men min svigerinne jobber som tannlegeassistent og hun nesten hang på meg for at jeg måtte gi døtrene mine flourtabletter da de var små. Var aldri overbevisst om at dette var så bra- men - jeg gjorde det helt til 1997 - til jeg fikk testutstyr selv. Testet mine barn på flour- så hvor ille resultatene var - og siden den gangen var det over og ut med flourbruken her i huset. Rett i søppla med driten.
Har aldri fått så grundig forklaring som dette før.
Vi får da vel mer enn nok av denne giften i oss, om vi vil eller ikke, så hvorfor skal vi ta dette frivillig for å skade kroppen våres enda mer ??
Lignende tråder
-
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor - links
Av Mod i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 3Siste melding: 02-08-09, 22:04 -
Fluor og børn
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor og barnas IQ
Av Anisa i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52

Svar med sitat

Bokmerker