Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Hybrid View
-
03-03-09, 07:18 #1
Sv: Q10 + Selen som hjælp mod træthed
sitat "Hvis du er seriøst indstillet på at finde en måde at understøtte din krop på, midt i stofskiftesygdommen - kommer du ikke uden om at aflægge denne tilfældige famlen i blinde og i stedet kontakter du en dygtig biopat, eller endnu bedre - en heilpraktiker - for en grundig analyse af din ernærings- og vitaminstatus"- sitat slutt
Helt korrekt Anisa, jeg kunne ikke ha vært mer enig med deg.
Man må få testet hva man mangler og hvilke produkter som vil være best for den enkelte. Vi er forskjellige alle sammen.
jeg jobber siden 96 på dette området, og vet hvor viktig det er å bruke riktig produkt som man virkelig vil ha hjelp av. Det finns mange halvgode og syntetiske produkter på markedet - og det er nesten umulig for et vanlig menneske uten riktig hjelpemiddel å finne produktene som virkelig passer.
Desverre så er også helsebransjen blitt til dels like korrupt som legemiddelindustrien- dvs. det dreier seg kun om penger og makt, derfor blir det mer og mer viktig at man tester seg hos terapeuter som har passende utstyr for å finne ut hva man trenger.
De fleste har vel litt mangel av q10. kroppens egen produksjon på dette området minker fra en alder av ca. 25 år.
Jeg vil helst la være å uttale meg om bruken av antidepressiva. Jeg ville ha tvangsforet legene som skriver ut slikt med dette og ventet hva de hadde å si om deretter. Tror neppe de ville ha brukt slikt frivillig på seg selv da.
-
03-03-09, 07:58 #2
Sv: Q10 + Selen som hjælp mod træthed
He, he... (lidt of topic), samme tanke havde jeg tilbagevendende (og fortsat får), når jeg tænker på de mange endokrinologer, der i virkeligheden ikke aner det mindste om, hvordan deres patienter kan have det, på trods af "fine" tal. Den gang som nu, får jeg af og til den skøre tanke, at hvis adgangsbetingelsen til endokrinologspecialet for læger var, at de skulle underkastes en total thyreoctomi, før de kunne kalde sig endokrinologer - GUD!! HVOR MANGE GODE ENDOKRINOLOGER VILLE VI HAVE FÅET på denne måde!!

Har du forresten set denne tråd nora har postet: huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)? I forhold til britterne er I (endnu) heldige her i Norge.... Vi må hellere tage en "quote" med og starte en ny tråd et andet sted, hvis vi skal "snakke" videre om det... Sorry for trådkapring
Sist endret av Anisa; 03-03-09 kl 08:20
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker