Takk skal du ha Finn. Selv om jeg en stund gikk med "huet under armen - og armen i bind " så er det ingenting som så raskt tar knekken på meg. Heller det motsatte - jeg blir så eitrende sint og provosert av slik behandling jeg har gjennomgått at jeg har lyst å slå et slag for saken. Jeg vet at ikke alle har styrke nok til å sette seg til motverge når de møter arrogante og selvgode leger, men jeg mener vi ikke må godta alt dette. Vi lever i 2009 - og vi er ikke uvitende idioter lenger. Jeg har bestillt flere bøker til på nettet, trenger snart ingen lege for dette. Jeg kan mer enn de fleste leger om dette emnet. For min egen skyld godtar jeg i hvertfall ikke å bli behandlet som en hypokonder bare fordi snobbene ikke kan jobbene sine. Sikker på at jeg er en hver konservative leges store mareritt, haha. Har blitt sendt fra en såkalt spesialist til den neste og opplevd litt av hvert når det gjelder slike ting. De låter som de vet alt - men de vet egentlig ikke så veldig mye når det kommer til stykket. Jeg eier ikke respekt for slike mosegrodde typer, respekten har jeg bare for leger som ikke er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien. De finns, men det er vel ikke så mange av de. Man må lete. Jeg var heldig til slutt med min. Han er gull verd. Han har til og med bestillt seg boken "Hypothyreose- type 2 selv- og jeg har store forhåpninger om at dette vil også komme mange andre til gode.