Kanskje du fokuserer for mye på det negative hele tiden? Er det overhodet ingenting positivt du kan fokusere på?

Forleden dag var det nydelig solskinn ute, var du ikke ute og nøt solstrålene, bare littegrann? Det er utrolig hva litt frisk luft i lungene og sol i trynet hjelper på! Man trenger ikke å gå lange turer for å oppleve det. Det holder å stå ute bare noen minutter og ta noen skikkelige åndedrag. Eller ta med et pledd og kanskje en kopp med noe varmt, og sette seg i en hagestol fem-ti minutter i sola.

Mandag var det så fint solskinn her at jeg tok med meg kameraet ut og tok bilder. Jeg er overhodet ingen fotograf, men kombinasjonen masse hvit snø, knallblå himmel og strålende sol gjorde meg så godt at jeg ville bevare det minnet.
I går var det ikke like fint vær, men jeg var ute noen minutter likevel og kastet snøballer som min lille "samboer" Småkatt prøvde å fange.

Det er slike små gleder i livet vi må prøve å ta vare på og fokusere på. Jeg er sikker på at du finner noe positivt du også, Thomas!