Jeg smiler her jeg sitter. For en fin historie! Og du skriver så jeg nesten synes jeg var der hos dere.

Jeg skal foreslå et underforum til: Gladnytt!

Så kan vi øse ut av oss når det går bra; dem som vil deppe kan la være å lese, dem som ikke orker akkurat nå vet at det er der til senere bruk, og dem som vil se at det går an kan titte innom og glede seg med andre og satse på at bedre tider kommer.

Og at en håndfull "eksperter" har skrivekløe bør ikke stoppe noen. Jeg putter freidig meg selv i den kategorien, men synes det er trist om vi som synes mest skal hindre andre i å delta.

Alle kan ikke vite/kunne de samme tingene, og vi bor ikke i hverandres kropper, så alle bidrag er velkomne og kan trengs mest der man aner det minst, selv om man ikke vet på en prikk hva Ft3-ere og tpo-er osv. er for noe.
Dessuten er det slett ikke alltid at vi selvoppnevnte eksperter har rett, ikke engang sikkert at vi er enige oss imellom, eksperter aldri så mye. Eksperter på egen kropp, jo, men derfra til å alltid treffe riktig på svarene er det et langt stykke. (Så ikke glem å tenke selv, da, og til og med være kritiske.)

Så kom igjen, folkens, skriv av hjertens lyst (på med moderator-hatten: på riktig sted)!