Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Utlandet
    Meldinger
    9

Smile Sv: Enda en "nyinnflyttet"

Takk, Sonja og ikke minst takk til deg Anisa ... Endokrinologen mener at sykdommen begynte for rundt fem aar siden, i forbindelse med mitt förste svangerskap. Jeg nevnte lovordene dine til mannen min. Han har nok vaert mer bekymret for og merket forandringene enn det jeg har vaert klar over. Jeg er naa spent paa resultatet av blodprövene jeg tok i gaar. Skal til endokrinologen igjen i begynnelsen av mars. Da faar vi se!
    Diagnose hypothyreose (Hashimoto) sommeren 2008

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Enda en "nyinnflyttet"

Sitat Opprinnelig skrevet av Lutitia Vis post
    Takk, Sonja og ikke minst takk til deg Anisa ... Endokrinologen mener at sykdommen begynte for rundt fem aar siden, i forbindelse med mitt förste svangerskap. Jeg nevnte lovordene dine til mannen min. Han har nok vaert mer bekymret for og merket forandringene enn det jeg har vaert klar over. Jeg er naa spent paa resultatet av blodprövene jeg tok i gaar. Skal til endokrinologen igjen i begynnelsen av mars. Da faar vi se!
    Fem år er heldigvis ikke så lang tid, i sammenligning med de mange skæbner der går i en stadig forværring i årtierne, uden at blive undersøgt og diagnosticeret. Godt din mand ikke "bare" har slået sig til "ro" med en eller flere fordomme mod kvinder, der jo altid går på at vi er mere eller mindre "underlige" i graviditeter eller når vi har små børn. Jo, ham kan du vedblive med at rose med god samvittighed. Sådan nogle som ham, kunne vi bruge mange kloner af

Jeg bliver også, på samme tid både glad og ked af det, når jeg tænker på din endokrinolog. Glad på dine vegne og andre de syge i Frankrig. Trist på vegne af os andre i Danmark og i resten af Skandinavien, hvor der er så langt imellem endokrinologer med opdateret viden om stofskiftesygdommer + med respekt for patienterne og den forskning, der udføres i udlandet, udenfor Skandinavien. Suk!

Du kan læse her om en heldig dansker, der har mødt en endokrinolog som din - i Italien. Suk!

Hæng på Lutitia og fortæl hvordan det går med dig hen ad vejen, ok?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Utlandet
    Meldinger
    9

Question Sv: Enda en "nyinnflyttet"

Hei igjen, Anisa
    Etter at jeg har hentet resultatene fra blodpröven er jeg litt usikker. Legen min har bare bedt om T4. Holder det? Men jeg bör vel spörre under lavt stoffskifte om dette. Er spent paa hva legen har aa si til det ...
    Diagnose hypothyreose (Hashimoto) sommeren 2008

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn