Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
18-02-09, 16:51 #2
Sv: Q10 + Selen som hjælp mod træthed
Hej Gitte

Hvis man anvender kosttilskud med håb om, at det vil virke som medicin på navngivne gener/symptomer - vil man næsten altid blive skuffet. Kosttilskud er ikke en kur og kosttilskud hjælper, men ikke isoleret fra din øvrige vitamin/mineralstatus og konsekvent sammensætning af den daglige kost - som er jo basis for optagelsen af enhver slags af kosttilskud. Ej heller virker kosttilskud med det samme eller meget snart efter at man er begyndt indtage det.
Hvis du er seriøst indstillet på at finde en måde at understøtte din krop på, midt i stofskiftesygdommen - kommer du ikke uden om at aflægge denne tilfældige famlen i blinde og i stedet kontakter du en dygtig biopat, eller endnu bedre - en heilpraktiker - for en grundig analyse af din ernærings- og vitaminstatus.
Og selv i tilfælde af, at du får tillid til behandleren og vedkommendes vejledning, hvilken du vil være seriøst indstillet på at følge - kan du ikke regne med straks-resultater, men må væbne dig med tålmodighed og ro, og give din krop tid og plads til at arbejde i fred mod en bedring.
Desværre er her ingen nemme og hurtige løsninger.
Sist endret av Anisa; 18-02-09 kl 17:26
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker