Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Kalorier; trening / mat
Threaded View
-
07-02-09, 01:21 #9Hildemor Gjest
Sv: Kalorier; trening / mat
Hei Tøtta

Vel, det var i hvertfall ingen grunn til at jeg skulle føle meg høøøøøøøy, for jeg var visst nok litt lav jeg gitt
Så nå er det oppjustering igjen da - hei hvor det går over stokk og stein.
Vi hadde jo en liten diskusjon om dette brødet ja og jeg var jo i tvil ang dette "extreme"-greiene kunne være ubetinget positivt hehe. Selv er jeg karbo-junkie, så jeg må ha litt av det. Det ser heller ikke ut til at det påvirker vekta mi i noen grad, så jeg hiver nå inn litt. Jeg tror på et balansert kosthold, fordi kroppen trenger litt av alt, men ikke for mye av noe
Men så er det individuelt hva som fungerer da tøtta. Så det viktigste er at den endringen man gjør er til å leve med. For så raskt du ikke holder ut endringen kommer kiloene tilbake - ugh!
Ellers har jeg også ei slik rød uke bak meg. Og så deppa som jeg ble denne gangen, men nå er det over for denne gang - praise the Lord!
Godt å høre at Lev mulig fungerer selv om du ikke helt klarer å merke det akkurat nå og du er superflink, så er det sagt. Vi går nok bedre dager i møte både du og jeg. Vi får i hvertfall ha trua

Svar med sitat
Bokmerker