Hej, og tak for jeres svar :-)
Jeg har spurgt en i foreningen i Danmark, og hun kunne ikke genkende det (og mente ikke jeg behøvede ikke at blive testet yderligere) – og en overlæge for en endokrinologisk afdeling som sagde det samme, at det ikke tydede på endokrinologiske sygdomme… Men jeg vil da spørge min læge om hun synes jeg skal testes igen, for bliver jeg testet som du ”baremei” siger for alle 4 tal, burde det jo vise HVIS jeg har problemer med stofskiftet – og er alle tal normale kan jeg vel 100 % udelukke stofskifteproblemer??!

Ang. Pyroluri, har vist det til lægen – hun kendte det ikke og kunne ikke teste for det… Så kan evt. prøve at spise Zink eller kontakte England og høre hvad jeg evt. kan gøre for at blive testet.

Tak for linket Anisa – det er meget interessant, men svært at finde ud af tænker jeg – pyyh?! Men det er jo også de ting jeg selv har tænkt på, og måske skal arbejde videre med - har kopieret det du påpeger ind her:
1. nyrerne er ikke i fuld funktion - eller....
2. svedlugten er hormonelt betinget - eller...
3. kroppens proteinnedbrydning er unormal.
4. psykiskbetinget under påvirkninge af egne feromoner, der udskille bl.a. som følge af stress (også den ikke-erkendte stress).

Kan det være noget med feromoner? Angst feromoner – hmm?? Det lyder lidt crazy gør det ikke…. Ved du mere om disse, kommer de ud i blodet eller sveden/huden? Og hormoner og proteinnedbrydning - det er da vanskeligt at finde ud af (hvem kan man mon spørge)....