Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra

Jeg er kvinne, 37 år og bosatt i Oslo, og har vært syk i snart 3,5 år. Jeg fant etter nesten to år ut at jeg hadde latent hypothyreose (høy anti-tpo, normal t4, riktignok lavt i normalområdet, og litt forhøyet tsh). Jeg har nå fått justert t4 opp i øvre del av normalområdet, er litt bedre, men har store, store plager fremdeles. Legen mener jeg kan ha ME i tillegg. Klarer prdd å være i 30% jobb. Har vært 100%arbeidsufør to år tilsammen. Er usikker på framtida, synes alt er litt vanskelig.

Hildemor Gjest

Standard Sv: Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra

Hei Rufus og velkommen

Vi er mange her inne som sliter med denne sykdommen. Vi blir gjerne forestillt at når medisineringen er på plass, så vil plagene forsvinne. Dessverre fungerer det ikke slik og det å leve med denne sykdommen gir svært variable dager. Vi får krysse fingre for at det blir flest gode av dem etterhvert....

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Sv: Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra

Hei Rufus! Velkommen til oss! Her er vi mange som sliter med stoffskiftet, så du er i alle fall ikke alene. Håper du får mye nytte av forumet!
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn