Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
26-01-09, 13:33 #24
Sv: Overdosert med T4 på 15?
Jeg føler for å gripe fatt i det du sier om øynne dine. """Endelig""" en som snakker om det samme jeg har nenvt under tråden min!!
Nei, legene skjønner ikke noe av det..øyelegen sa bare:"...mysteriet, Gunnda"
Ja, folk rundt en ser jo forskjell på de pupillene. Jeg har minst pupill i det øyet jeg er verst i --opplever det som det sitter i musklaturen rundt øyet, og at det derfra angriper selve øyeeplet.
Jeg fikk dette etter å ha blitt medisinert NED pga.en TSH som hadde blitt 0,0015......MEN da jeg i ettertid tok ut kopi av blodprøvene mine ,lå fT4 og fT3 LAVT...
Jeg fikk samtidig den helt kraftløse musklaturen, spes, i underekstremitetene og ryggstrekkerne( her har jeg fått den "herlige" nevropatien....)
Jeg har periodevis STYGT utslett i ansiktet. Alle disse symptomene kom lsamtidig; og Camomilla..jeg tror det er undermedisinering. Jeg har økt medisindsen min, og siste blodprøve er over 60% av både fT4 og 3; men klinisk/kroppen er den samme!!
Jeg og har pølsefingre, hevelse rundt anklene,"ruglete"legger(der har det faktisk VÆRT muskler!!), tror joggeskoene har krympa, men så er det tærna som er skikkelig hovne m.m.
På meg er de nå iferd med å putte en annen tillegssykdom ,autoimmun; men magefølelsen min sier at jeg tror det har med medisineringa å gjøre. KROPPEN FÅR FOR LITE....
Når det gjelder det du sier om alkohol også, så tyder jo det på at forbrenninga di er for laaaaavvvvv!
Hvis du orker ,så kan du lese om "sutringa" mi om øyet som sagt under tråden min.
Nå vet jeg at vi er 2(sikkert flere), og det styrker meg i troen på at det er direkte eller indirekte knytta til stoffskiftet.
Jeg har lest at ved slitne binyrer(jeg går periodevis på 10 mg kortison),
kan vi ha iallfall svært svingende kortisolproduksjon. Dette kan virke inn på aldestoronet også. Har vi for lite av dette, vil vi danne sodiumkrystaller som HELST angriper øyemusklaturen, og virker direkte inn på muskelen som styrer pupillen. Jeg nevnte aldestoron til øyelegen, men NEI, det var for avansert(og dermed utelukka), sa han.
Dette ble langt og springende, men håper det kan hjelpe deg liiitt.Sist endret av gunnda; 26-01-09 kl 13:38 Begrunnelse: skrivefeil
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Av Daffy i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 7Siste melding: 29-12-09, 18:16 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Hvor mye levaxin tar dere?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-10-07, 10:47 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat

Bokmerker