Takk for svaret! Vanskelig dette her synes jeg.... Saken er at jeg fikk lavt stoffskifte etter 2 tette barnefødsler for 20-21 år siden. Har gått på Levaxin i ca. 20. Tatt blodprøver hos fastlegen innimellom. Kunne gå ca 2 år mellom hver prøve. Har ikke tenkt så mye over prøvesvarene- legen visste jo best. Så, for noen år siden kom alle symptomene snikende tilbake igjen. De siste årene har jeg virkelig "slitt". Gikk til legen, men fikk til svar at prøvene var innenfor normalen. Men han økte dosen fra 100 til 125 mg for snart 2 år siden. Har ikke hjulpet. Så ble vi enige om at jeg skulle til en spesialist. Hva jeg synes om det møtet vet jeg ikke. Var der inne i 5 min. Han mente at medisiner aldri ville hjelpe, og at eneste utvei var og fjerne kjertelen. Og det bare på grunnlag av blodprøvene fra fastlegen.. . . Tok riktignok nye prøver på sykehuset. Har ikke fått svar på dem enda. Så jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Først må jeg vel vente på de nye prøvene. Kanskje han ombestemmer seg. . . . .Liker meg ikke akkurat nå.. .
Men som sagt: Takk for svaret.
Mvh Marianne