Hej n'Finn..

Dejligt at "mødes" igen og tak for din kommentar - du er altid så god til at hjælpe os andre! ;)

Ja du har ret, vi er nødt til selv at kæmpe og jeg kæmper fortsat nu på 6. år. Årsagen til at jeg leder efter dokumentation er, at jeg har brug for at have nogle saglige begrundelser i ryggen hvis jeg nu skal omskoles. Jeg frygter at blive fyret, og miste mit job, så jeg er nødt til (om ikke andet kunne det også være rart over for en selv!) at kunne dokumentere at det er grundet min sygdom - måske kan jeg så få fleksjob (jeg ved ikke lige hvad det hedder på norsk - men et job hvor man arbejder færre timer og får løntilskud af kommunen).

Jeg tager D- vitamin - ved ikke om det er D3 - der står bare D-vitamin på kassen. Jeg tager 26 mikrogram dagligt (D-vitamintilskud, + det der er i mine vitaminpiller/kalkpiller). Jeg tager også 2 fiskeoliepiller dagligt - ups - pludseligt tænker jeg på om jeg får for meget? Har nemlig før haft problemer med forhøjet kalkindhold i blodet og føler mig meget sløj for tiden : kvalme, træt, hjertebanken, rødmosset. Det kan vel også være symptomer på at d-vitaminoverdosering? Håber du kan svare mig n'finn..

Ja jeg leder fortsat efter en forklaring på mine lidelser. Har været sygemeldt i 4 måneder nu, grundet stress, men jeg har selv en fornemmelse af at det har en fysisk forklaring. Jeg har også et prolaktinom/forhøjet prolaktin at kæmpe med, og så har jeg underlivsssygdommen endometriose, så årsagen til mine symptomer kan være mange, men det er som om at lægerne ikke rigtigt vil anerkende nogen af dem.....

Tak - som altid - for dit svar
Jeg håber du har det godt n'Finn - det glæder mig at høre at du er blevet så godt hjulpet af D-vitamin.
Er du også sygemeldt eller kan du passe et arbejde?

Med venlig hilsen
Gitte