Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
04-01-09, 23:36 #4
Re: Lenge siden sist, men her er jeg igjen
Legen min har ikke så mye greie på stoffskifte og er ærlig om det selv også, så hans kommentar var at det var mest dette med antistoffene som bekymra han og sendte sporenstreks en henvisning til endo... Det er vel jeg som lærer opp han når jeg er der og gir han beskjed hvor han kan skaffe seg info på nettet..
Skal prøve en ny lege så fort jeg får time, som jeg har hørt kan endel om stoffskifte, så får vi se om det er noe tak i han.. Det er bare så forbaska slitsomt å forklare hele regla om livet de siste 12 årene på nytt igjen til en som ikke kjenner deg, men har skjønt at jeg må finne meg en fastlege som kan mere om stoffskifte sykdommer enn han jeg har i dag (er egentlig kjempefornøyd med legen min, foruten at han ikke kan så mye om stoffskifte..)
Disse prøvesvarene fikk jeg på fredag, så i går økte jeg dosen min med levaxin og jeg tar de sterkeste D3 vit som er å få tak i og fikk streng beskjed på balderklinikken i sin tid å ta 4 av disse om dagen.. Jeg må nok dessverre innrømme at jeg alt for ofte skulker unna å ta de, for jeg blir så utrolig kvalm, så da tar jeg bare 1-2 tabl istedenfor og da hjelper de jo ikke like bra..
Mange av prøvene ligger enten helt i toppen eller helt nederst i ref områdene og det liker jeg ikke helt, men jeg er jo ingen ekspert, så jeg vet ikke hvor mye det har å si. Det som overraska mest var TSH, T3 og T4, såvidt jeg kan huske (og husken er fryktelig dårlig) så har de aldrig vært som nå, og ektemaken sier også at jeg aldri har vært så ille som det jeg er nå med tanke på dårlig husk, vimsete, trøtt, gråter av ikke noe samtidig så føler jeg meg helt innkapsla og føler at jeg ikke orker å engasjere meg så veldig i hva som skjer rundt meg og ikke minst det aller værste, vekta har gått opp :evil:
Noen får virkelig kakke meg i hodet ang medisineringen, for jeg er altfor sløv til tider, skal ikke mer enn litt fri, så har jeg til og med gått helt i frø når det gjelder å ta levaxinen og liothyrinen også..

Svar med sitat
Bokmerker