Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Kalorier; trening / mat
Threaded View
-
25-01-09, 23:22 #8Hildemor Gjest
Sv: Kalorier; trening / mat
Hehe funker og funker Fru Blom, men glimter vel til ;)
Ja nå vet jeg mer om deg enn de fleste andre her inne, Polarbrød og greier og greier hehe. Det brødet vet jeg helt ærlig ingenting om, men EXTREME hørtes suspekt ut ;) Neida, jeg bare tuller litt, trøttheten begynner å få overtaket her.
Men du jeg går turer på 1 1/2 time hver dag i samme været som deg, er enig i at det ikke frister, men..... ;)
Jeg vet at det er lett å bli passiv under sykdom, jeg er selv tidsbegrenset ufør for tiden og det skal jommenimej sies at man virkelig må ta seg selv i nakken til tider, men jeg klarer ikke å ta hardt nok i den nakken til tider jeg heller.
Som meg har du tippet litt over i høyt, husker nå at jeg ga deg et råd i det innlegget ang dosering og meeeeeget forsiktig økning. Det er ikke enkelt å trene med hjertet i halsen, uro og lite søvn. Så stol på dine symptomer og ikke legen hehe. Jeg fikk inntrykk av at du nærmer deg "din" dose og da skal det for noen av oss lite til for å tippe over.
Og du ikke bli fanatiker, det er slitsomme mennesker ;)
Jeg tror på den gyldne middelvei når det kommer til det meste her i livet. Lykke til hos legen og med treninga i morgen. God natt
Over og ut herfra, hyggelig å snakke med deg.

Svar med sitat
Bokmerker