Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Kalorier; trening / mat
Threaded View
-
25-01-09, 23:05 #7
Sv: Kalorier; trening / mat
Fantastisk svar, takk!! Bra du har en hjerne som fungerer bedre enn min for tida - fnis.......
Jeg har 12 min å gå til/fra trening også, men tar ofte buss'n hjem igjen. Også er jeg på Prix hver dag også, 1 kvartal nedenfor meg, tjoho. :-D Så litt ekstra aktivitet har jeg da hver dag. Alle monner drar som du klart får frem over her! Kunne nok gått mer tur også, men jeg bor i Oslo og nå er det bare frossen, dritglatt snøslaps overalt - da frister det lite med turgåing
Jeg burde komme meg på SATS hver dag egentlig, i det minste for å få sett litt folk! Ikke alltid man orker trene like hardt hver dag såklart, men d er da bedre enn å sitte i sofa foran TV/PC.
Husker ikke hvor jeg fant den utregningen på kalorier, men det var et prosjekt av en annen verden å regne ut :-D Og det skulle være basert på inaktiv hverdag mener jeg å huske. Men ja, er kanskje litt mye. Aner ikke hvor mye jeg spiser hver dag, men det er ihvertfall ikke 1800 kcal! DET vet jeg.... Er ikke kostholdsfanatiker, men det går jo mye i kylling eller kjøtt av noe slag, og veldig ofte Fjordland Laks som er veldig god og sund. Av brød blir det Polar-brød av typen Extreme som skal være veldig sundt. Ja? Jeg blir veldig matlei av å sitte hjemme sånn.....når man gjør så lite hver dag så virker det som at å spise er det eneste man gjør :-)
Skal ta blodprøver imorra, hatt en jojoperiode fordi legen sa jeg skulle øke fra 100 til 150 mcg 3 dager i uka og det likte ikke kroppen min, nei. Har roet ned en uke nå og fra og med imorra etter blodprøver skal jeg ta 125mcg annenhver dag tenkte jeg...... Uansett hva legen sier. Han mente jeg kunne trappe ned til 150mcg 2 dager i uka, men det tror jeg uansett kroppen min ikke vil. Blir litt mye de dagene.
Trent bare 2 dager denne uka så imorra er det på'n igjen!!Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker