Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Kalorier; trening / mat
Threaded View
-
25-01-09, 21:53 #4
Sv: Kalorier; trening / mat
Hei Hilde - tusen takk!! :-) Fin den siste linken der, ja....!!
Har som du sier søkt masse på nett om temaet før jeg spurte her....det er bare at det begrepet jeg har hengte meg opp i....at alle som har greie på det sier at det logiske og riktige er å forbrenne like mye som du spiser.... Men jeg ser jo selv på mølla hvor mye jeg forbrenner når jeg går rask gange i tretti min feks.... Så den er grei.
Bare lurte på forholdet mellom dette at det står at jeg skal ha i meg 1800 kalorier per dag.....og at man skal forbrenne hver dag det man har i seg for å ikke gå opp i vekt... :-) .....det er jo ikke logisk at man skal stå på SATS å jobbe til man har forbrent 1800 kalorier....!!
Jeg har vært sykmeldt siden juli og er ikke mye i aktivitet utover det å gå mellom sofa, bad og kjøkken liksom. Så jeg forbrenner ikke mye hver dag antar jeg........ Jeg trener cirka 40 min hard styrketrening på apparater 4 ganger i uka, men tenker jo at dette sikkert er for lite når jeg lever så rolig...noen ganger går jeg raskt i 30 min som oppvarming men ikke hver gang.
Det er sånn at jeg bare eser ut nemlig, selv om jeg passer kosten!! Så for første gang begynner jeg å føle på at man legger på seg av Levaxin:-( Dette er IKKE noe kult i tillegg til at formen ikke er på topp enda....
Når det gjelder det å dra tømmer, så skal jeg jammen få mye fritidsproblemer før jeg hiver meg uti akkurat denne aktiviteten
Ser at sex står på lista, da gjelder det bare å finne en som varer lenger enn 30 minutter, da - slik at jeg får forbrent godt over 150 kcal som det står på lista......
Videre danser jeg salsa et par ganger i mnd, dans er jo sykt god trening.
Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker